Abf Günaydın, bebeginizin 3 aylık baş çevresi ölçümleri kaçtı, benimki 40, 8 olarak ölçüyorum, Dr 2 aylıkken 39, 8 olcmustu 1 cm fazla demişti. O günden beri içim rahat değil
Biscolataerkegim Abf Endişelenmene gerek yok takip edilir bazen gelişimlerine göre baş çevresi de o orantı da büyüyor. Kilo alan bir bebekse normal yani
Yigithamzamom Abf bizde 4 aylık 41 cm doktor bazı bebeklerin olur öyle dedi düzenli devitini ver dedi üst taraf daha kapanms dedi
Abf Cgnrn nette araştırinca bazı hastalıklar çıkıyor basın büyük olmasıyla ilgili, sıvı toplanması falan
Abf Biscolataerkegim persentil bakınca normal aralıkta görünüyor ama Dr öyle deyince insan ister istemez tedirgin oluyor
Mom042 Abf bebim kizimda 3 aylik 40 cm olculdy cokta buyuk degil istersen doktoruna danis ama nettede irtalama 40.6 diyo
Sofyatomasatlas Nasıl fazla ya? Benim bebeğim de 3 aylıkken 40.5 ölçüldü önceki ay da 38.5′tu. Ayrıca o 1 cm filan önemli değil ki bu bi aralık yani. Ben anlayamadım neyi fazlaymış.
Abf Sofyatomasatlas evet ben de devamlı persentil bakıyorum, uygulamalardan hesaplıyorum falan normal aralıkta görünüyor, ama Dr üstüne basa basa baş çevresi büyük diyince elimde mezura dk başı başını ölçer oldum, 2 gün sonra randevumuz var, inşallah kötü bisey demez
Suy61 Abf Abf benim de bebeğim 3 aylık dr kontrolünde ön bıngıldak kapanmak üzere baş öne doğru büyüyor dedi.beyin cerrahının görmesinde fayda var,ancak genetikte olabilir dedi. beyin dr götürdük gayet normal ölçümleri dedi ama yine de 3 boyutlu tomografi istedi net konuşmak için sonucu bekliyoruz