12.5 aylikgiz tam 10 gundur her gece saat başı ağlayarak kalkıyoruz sabah karşı uyanıyoruz saat 3 denberi sallaiyorm her gece saat 5.30 oldu 2 saat uyanık kalıyor sinirden ağlıyorum artık ya . Uykusuzluktan yıprandım artık sinirlerim bozuluyor mamada içti karnida tok .ya hiç böyle olmayan çocuğuma bişey oldu . diş olabilir evet en son kontrol de 4 tane kabarmis olduğunu söyledi doktorumuz.Surekli sabır diye dua ediyorum gakiba psikolojik olarak çöktüm