Bebeğim yeni 4 aylık oldu. Videolardan izlediğim kadarıyla oturmk istediğinde yatarken kafasını öne doğru kaldırır deniyor. Kızımda hiçbir belirti yok. Yani ne biliyim sanki hiç böyle bir şey de yapmayacakmış gibi. Eli kolu hareketli ama dönme veya oturma isteme adına daha bir şey yok. Normal mi acaba?