arkadaslar oncesinde de bebegimin birkac rahatsizligindan dolayi post acmisligim var. suan bu yazimi hastaneden yaziyorum cumartesiden beri hastanedeyiz. oglum 23 aylik surekli hastalaniyordu cumartesi oksuru tavan yapinca ve yaninda birde hizli hizli nefes alma eklenince acile getirdik kan korana birsuru test yapildi. sonuc kronik bronsit ve geniz eti buyumesi var denildi bunu zaten sizinle daha oncesinden paylasmistim sonuc olarak butun hastaliklari tetikleyen geniz etiymis ve alinmasi gerekiyormus bu ameliyatla beraber bademcigi traslanacakmis sordum doktora ameliyat riski nelerdir diye traslama sonrasi kanama olabilirmis yani ne yapacagimi bilemiyorum genel aneztesi verecekler yavruma bu arada daha once boyle bir operasyon geciren varmi aranizda sizce ne yapmaliyim gercekten bir anne olarak cok zor durumdayim bu konudaki fikirlerinizi bekliyorum