Alya34 benim oglumda 21-22 aylikken kafasini yerlere vurmaya başlamiştı, sinirlenince dolap kapaklarini açıp açıp hızla kapatiyordu, geceleri 5 dk boyunca kesintisiz hıçkıra hickira aglamaya başlamişti, ve tabiki iştahsizlik 😩 sadece kuru ekmek yiyordu. Şuan 24 aylik , 2 haftadir kafasini vurmayi unuttu şükür 🙏 sinirlenince başka odaya gidip benim istemedigim şeyleri yapiyor ( mesela tüm çekmecedeki kiyafetleri yere döküyor, yatak örtüsünü çekip yere atıyor felan,). Gece ağlamalari devam ediyor hala, iştahsızlıkta var biraz hala, mesela birgün cok güzel yediyse diğer gün az yiyor. 🤷♀️ birde 11 aylik kizim var, ikisinin gece ağlamalari beni çıldırtıyor sadece.