Slm kızlar ben 2 ay6 gün önce sezeryan oldum ve onun öncesinde hep ağda kullanırdım ama sezeryandan sonra çok korkuyorum ağda kulanmaya bidaha kulanamam ve diyorum ki lazere gitsem acaba sezeryan bölgeinde bi sıkıntı olurmu acaba diye düşünüyorum gülmeyinde😂 sanki içerden dikişler patlıyacak gibi hissediyorum acaba ne yapmalıyım önersi olan varmı benim gibi bu durumh yaşayan