Azranurr- kızım 3 aylık ken fark ettim ağlarken şişiyordu kasiklari, dr götürdüm ve ameliyat dedi cift taraflı kasik fıtığı ameliyati oldu 4 aylıkken, ve o süreç çok zorlu geçti kolik ti ve gaz sikistiriyordu ağlayinca da şişerdi, çok şükür geçti bitti ,Allah yardımcın olsun inşallah