bonibons Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 15 günlük oldu, şükürler olsun sarılığı yok. Gündüz saat tutmadan emziriyorum sık sık gece de çoğunlukla uyanıp emiyor fakat bir iki kez oldu bu gece de 4 saat uyudu. 15 günlük bebek en geç kaç saatte bir emzirilmeli
uykularyalanoldu_21 bonibons ben uyandırmadım sütüm artmadı. Özellikle geceleri 2 saati geçirmeyin 40ı çıkana kadar 🤍 sağlıkla büyütün
Yusufali06 bonibons bizde sarılık vardı. 2 haftalıkken sarılığı azalınca doktor artık geceleri 2 saatte Bi uyandırma, bebek uyanmazsa 3 3bçk saate kadar bekleyebilirsin demişti o günden snra 3 saatte Bi uyandırdım geceleri
Ygzmomm 2 saate bir ama uyanmıyorsa ve mamada kullanıyorsan mamayı 3 saatte birde verebilirsin uyandırmadan ben öyle yapıyordum hala öyle yapıyorum bebeğim bugün tam 30 günlük
bonibons Dün çocuk doktoru artık uyandırma sarılık riski bitti kendiliğinden uyanır zaten dedi. 4 5 saat bile uyuyabilir dedi
Zdk bonibons gerçekten mi? Benim bebeğim de 17 günlük. Sarılığı yok dedi doktor ama öyle bişi demedi ve bu 2 saatte bir emzirme olayı ne kadar sürecek merak ediyorum 🥴😕
bonibons Biz de 16 günlük olduk bugün. Ben özellikle sordum hocam bazen uzun uyuyor uyandırmaya devam edeyim mi 2 saatte bir diye, hayır artık sarılık riski yok uyandırma uyuyabilir dedi