Furkansmomy canim ben buyuk tencereye gore yapiyorum kendimize 1 tahta kasik tepeleme un bi corba kasesi yogurt onlari cirpiyorum 1 kahve fincani pirinc hepsini iyice cirpip soguk su koyup kaynayana kadar pisiriyorum kaynadiktan 15 dk somra kapatiyorum sonra uzerine de naneli yagsini yapiyorum kizim da suyundan yiyo