Merhaba canım anneler,
bebegım 2,5 aylık ilk zamanlar sütüm gelmedi
sürekli sagarak ve binbirçeşit çaylar ıle arttırmaya çalışdım bugum artık 70/90 cc lerde gelmeye başladı, bebegımı yavaş yavaş emzırmeye alıştırmaya calısıyorum sağarak oldukca güç, sormak istedıgım kaç saatte bir emZırıyorsunuz 3 aylık bebegı olanlar ayınız ile bırlıkde belırtebılır mısınız?