Betl 20 günlük bebeğim var ve sadece mama yiyo sütüm yeterli gelmiyo geldiği kadarıyla sağıp veriyorum. Diyeceğim sadece mama kilo yapar mı hipp markasını kullanıyoruz.
NhL Betl tabii sadece mama kullanımıylada kilo alımı güzel olan bebeler var cnm 5 ay önce dogum yapan arkadasmda sadece mama ile besliyor kızını masallah kilosu süper .