Nuryalcndag enh-enh sıfır ağrı diyorsan o en az 1 ay ama seni engellemeyecek kadar bir ağrı var böyle ama genede rahat yürüyorsun mesela o bende de 2. Haftada felan geçmeye başlamıştı.
merveliff ozge bana sadece doğumdan sonra ilk idrarı boşaltmak için takıldı çıkarıldı hemen sonrasında ben bütün gece ağrı kesici bile yaptırmadım. Hiç korkulucak birley yok eğer doktorun iyiyse,sende biraz güçlü olursan çabucak atlatırsın
Nuryalcndag Meli olabilir, özellikle sonda takıldıysa, ama takılmadıysa git görün canım sezeryandan sonra idrar yolu enfeksiyonu istenmeyen bir durum, ki takıldıysada görün enfeksiyon olmaması lazım
Haticevys ozge uyusturduktan sonra takildi daha sedyedeyken amelyat bitince cikarildi benim hicbise hissetmedim yani
CansuAy ozge benim doktorum ben takmıyorım dedi bana takılmadı zaten Doğumdan 1 saat sonra uyuşukluğum geçti
Nuryalcndag Meli sonda tahriş eder bir süre,uzun zamandır devam ediyorsa tekrar git doktora antibiyotik verecektir
Elaylama Spinalden sonra takıldı ve yeterli miktarda çiş dolduktan sonra çıkarıldı. Ben çok acır sanıyordum malum insanlar her şeyi abartarak anlatıyorlar. Bir gram acı hissetmedim çıkarılırken.
suzinakpesrev Off o sonda ooof bi daha dogurmazsam o yuzden. Korkunc bi deneyimdi. Bana genel anesteziden once taktilar cunku eger narkozdan sonra takarsak bebegin daha fazla narkoza maruz kalir biz onunla ugrasirken bu iyi olmaz dedi. O panikle kasilma oldugu icin cok zor takildi. Allahim cok kotuydu yaa.