Evet kizlar kizim 1 yaşında eşim uzmn çvş 24 saat calisiyor 24 saat evde istnblda oturyruz ailem yanimda degil yakinimda kimsem yok sizce ikinci çocuğu ne zman dusunmeliyim bazen diyrm ikisi birden buyusun bazende korkuyrm ya bakamzsam diye fikirlerinize ihtiyacim var