Merhabalar hanımlar. Bebeğim göğüs ucumu kavrayamadı ilk zamanlar doktor silikon başlık önerdi sonra sarılığa yakalandi uykudan uyanıp emmiyordu bu yüzden silikon başlık kullanmaya devam ettim ama malesef felaket bi şekilde oğlumda gaz yapmaya başladı o kadar gazi varki ikinmaktan göbek fıtığı oldu biraktirmak istiyorum ama göğsümü tutmuyor bu beni çok uzuyor bi fikri önerisi olan var mı nasıl kurtulucam şu silikon uçlarda.😞