Benim bebeğimde böyleydi tatlım ama şuan 3 aylık olduk gayet düzene girdş şuan daha küçük olduğu için emerken yoruluyo o yüzden bırakıyor az emdiği için sık acıkıyor yani zamanla büyüdükçe değişiyor biz hemen hemen 40 güne kadar böyle geçirdik 40 günden sonra düzene girdik şuan 12 de yatıp sabah 8 9 da uyanıyor