Cicegiburnundaanne Hanimlar bugun kan damlasi verdi saglik ocagi gunde 8 9 damla verebilirsin dedi bi an oda kalabaliklasinca tam soramadim araya kaynadi bir seferdemi 8 9 damla vericem acaba sizler nasil kullaniyorsunuz ??
Gunesimmmm Cicegiburnundaanne bugün doktordan geldik. Bizim doktor bebekler için o çok ağır bi ilaç tavsiye etmiyorum dedi başka bi damla önerdi ve kilosu kadar damla damlatılacak dedi. Bizimki 8kilo 8damla
Sehererkul Cicegiburnundaanne canım onun içinde paraben var pek tavsiye etmiolar sidefer güzel eger alerjisi olan bir bebeğin varsa nutrigen ferromixinde kullanabilirsin doktoruna bir danış istersen ☺️
TugcEsila Cicegiburnundaanne ben vermiyorm kızıma 4 aylikken vermisti kizim 8ine gircek:) bi verdim en basta kabız etti
Cicegiburnundaanne Gunesimmmm bugun aradim sordum kasikla verirsen 8 9 damla dedi agzina damlatrsan 7 8 yeter dedi...kiloya gore bsey demedi ama bizimde kilomuz 7ye yakin zaten dogru ozaman
Cicegiburnundaanne Sehererkul ben bununla ilgili biseyler okudum ya bebege zarar verecek kadar yokmus icinde oyuzden artik bu kadar ustunde durmuyorum bunun d3 ve kan damlasini aliyorum saglik ocagindan zaten bisuru masrafa yetisemiyoruzki
Annesininprensesi Cicegiburnundaanne bana doktor sağlık ocağının verdiğini kullanma katkı maddesi içeriyor dedi
miraysmom_ Bize de sağlık ocağı 4 aylıkken vermişti kullandım bir kaç gün ama kızım kabız oldu ve sonra doktorumun tavsiyesiyle kestik şimdi ferrum kullanıyorum kiloya göre veriyorum memnunum 😌