Hyryhtl Omurga gelişimi için özellikle ilk aylar yastiksiz yatması daha sağlıklı demişti drmuz ama reflü gibi bı şikayeti varsa ince bı yastık kullanılabilir ben bı buçuk sene hiç yastık kullanmadım yeni kullanmaya basladm yastığı
SukranUras [bilinmeyen] haayır bebeğin yüzüstü yatmasını kasdetmedim. Yastığın suratının üstüne kapanmasındsn bahsediyorum mantıken. İlle de yastıkla yatıracaksanız reflü yasyıkları var. İnce sünger gibi heryeri kocaman kocaman delikli. Yani onun ğstğne direk yüzünü kapatsa bile rahatça nefes alabiliyor. Onlar kullanılmalı o zaman
Beriltalay Can incecik bir şey koy o halde denemeye başla birden yüksek koyma Allah korusun o tehlikeli böyle boydan boya yükselt başını hafifçe
alinmavi Can 2 yasina kadar konmasa olur diye biliyorum yanlissam duzeltin. hastaneďe 2 ay asla dediler ama. 6 ay dolunca bogulmayi onleyici yastik koyayim dedim ince hem bayagi, ama istemedi rahat etmedi. yasindan once dusunmuyorum.
Srht Mervee98 bir doktorunuza sorun isterseniz bebeklerin boyunları kısa olduğu için yastık kullanılmaz ilk bir yıl ayrıca omurga yanlış şekillenir bir zarar gelmesin
Mervee98 Srht doktorumuz biliyo ince yastık zaten yükseltisi belirsiz sadece kusunca yutuyo o yüzden mecbur yatırıyorum
Srht Can bir yaştan önce ( hatta belkide iki) kullanılmaz! Bebeklerin boynu olmadğı için gerek yok ayrıca kullanımı onurgaya zarar verebilir!!! Doktorunuza da danışın bence
Mervee98 [bilinmeyen] benimkide öyle beline kadar örtüyorum bazen açıyo bazen üstüne çekiyo o yüzden gece ince uzun kollu pijama takımı giydirip yatırıyorum
EsmaGnc Can Bir yaşına kadar yastık kullanılmıyor.Bir yaşından itibaren ince yastık kullanabilirsin canım.
Eag bazı doktorlar 1, bazı doktorlar 2 yaşından önce önermiyor yastık, yorgan kullanımını. Boğulma riski yüzünden. Ayrıca yastıkla yatırmaya gerek olduğunu düşünmüyorum ben kendi adıma