Dareyn beni tanımıyorsunuz. Tavrımı bilmiyorsunuz. Düşüncelerimi bilmiyorsunuz ve ne niyetle yazdığımı anlayamazsınız o yüzden ayıp ayıp demeniz çok tuhaf yinede iki yetişkin olarak ben saygı duyuyorum size herkesin kendi fikri düşüncesi var ve Bi post hoşunuza gitmediyse yorum yapmanızada gerek yok hani düşüncelerim hoşunuza gitmiyorsa benle iletişime geçmiş olmazsınız iyi geceler ✅