Browni aynı sorun bizde de var prime premium 5 ten 6 numaraya geçince olunca, mantar dedi dr bir sürü krem kullandık ama hiç bir şeye yaramadı sürekli kaşınıyor 1-2 gün sönüyor sonra tekrar çıkıyor, bezide değiştirdim yine faydası olmadı çaresizim, hem çocuk druna hem dermatoloğa götürdüm