Liya61- Merhaba sevgili anneler bebeğim 3.5 aylık doktor onerisiyle evolvia bebek mamasını kullanıyoruz bebegimde aşırı gaz yapttı yediği zaman gaz sancısı vuruyo bütün gece uyumyyor mamayı değiştiricem varmı bildiğiniz gaz yapmayan mama ?
Rbulgen Liya61- canım ilk aptamil kullandım aşırı gaz yaptı sonra hipp combiotic kullandım güzeldi ama gazı yinede oluyordu çok olmasa da doktor evolvia antikolik gaz için falanmış önerdi aldım 2-3 gündür kullanıyorum sanki daha kötü oldu hiç bi fark yok bende anlamadım
hosgeldinbebegim1 Liya61- Hero Baby kullanıyorum memnunum. Mamada içse anne sütü de alsa gaz belli bir aya kadar devam ediyor maalesef. Biberondan biberona da fark ediyor.
Asklepios Liya61- ya ilk aylar tabi kabız yaptı çok uğraştım ama ⅘ aydan sorma düzene girdi. 11 ayını dolduracak rahat rahat devam ediyoruz
Liya61- Rbulgen evolvia yaramadı benım kızımada yaa gece gaz sancısından uyuyamıyor cocuk cok ağlıyor deiştirmem lazım
Buseilgnn Liya61- aynen canım o yüzden bebelac gold dene derim aptamili her çocuk kaldıramıyormuş doktor öyle söyledi sma da içeriği düşük dedi en iyisi bebelac gold kullan dedi iyi ki de almışım kakasını da yapıyor gazı da olmuyor rahatladım
iremAkdmr06 Sma yada hipp bence sma anne sütüne en yakın mama olarak öneriliyor hemşire arkadaşımda önermişti
iremAkdmr06 Liya61- sma yapmyo tam ölçüsüyle yapınca zaten benm sütüme nazar değdi mama verdi 2 3 hafta kullandım ama şükür geri geldi sütüm mama hiç gaz yapmadı
Liya61- iremAkdmr06 bana doktor dediki 2-3 saat emzirme dedi o ara dedi mama ver göğüslerin dolsun dedi sıksık verme demişti doktor dolmaz göğüsledin dedi sütünde olmaz az olur
ysmgmz Liya61- bizim de aşırı gaz yapmıştı doktor Aptamil Conformil verdi.Gaz sorununu ve kabızlık sorununu tamamen çözüyor.
Zehrayeg Liya61- kesinlikle kabızlık yapmıyor aksine içinde prebiyotik olduğu için rahat kaka yapıyor. Gaz konusu her bebekte değişkenlik gösterir ama benim bebeğimde yapmadı biz memnunuz
iremAkdmr06 Liya61- ya bebekten fırsat bulup sağlıklı beslenmek süt olur ama inan bu süte nazar değyo kim ne derse desin sütün damarı yokki rabbim veryo rızkını ama nazar dağ devirir.