Hickimse doğum yapalı 7 ay oldu neredeyse ve düzenli adet gördüm görüyorum da ama karnımda tekmeler var gibi 😂😂 bence gaz ve biz bunu böyle hissediyoruz birde instagramda takip ettiğim bir ikili var kızın 1 yaşında kızı var karın ağrısıyla hastaneye gidiyor ve 7 aylık hamile 😬 o gündür hiç iyi değilim adet görmem beni rahatlatmıyor