Aysununannesi İyi akşamlar arkadaşlar . 40 gün önce sezeryan Doğumla kız evlada sahibim . Çarşamba günü kalça çıkığı ultrason kontrolümüz vardı ve doktor kızımın kuyruk sokumunda sakral Gamze olduğunu farketti. Ultrason cihazına yönlendirdi ve sonuç sakral Gamze okkülta çıktı . O kadar banyo yaptırdım , altını değiştirdim ama hiç farkedemedim . Doktor genetik olabileceğini kontrol altında takip etmemi ve kapanmazsa 7-8 ay olduğunda MR çektirilmesi gerektiğini söyledi . Bilirsiniz hepimizin evladı var ve Rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın. Her an onu kaybedecekmişim gibi , resmine her baktığımda , yüzünü her gördüğümde bir ağlama tutuyor bir anne olarak çünkü hamileliğimde de sürekli düşük riski vardı. Aranızda başına böyle bir durum gelip iyileşen var mı ? Ne gibi bir yol izlediniz ? Neler yaptınız ? Bilgi verebilir misiniz ? Bu arada uzun oldu hakkınızı helal edin.
EzgiDuru Aysununannesi canim delik var mi yanı benim kizimda da sakral gamze vardi ölduk oldum dirildim 3 doktora gittim delik yok dediler. Takio et akinti var mi diye dediler. Birde cok zayifti dogdugunda ondan da daha cukur gorunuyor kilo aldikca oyle olmuyor
Aysununannesi EzgiDuru evet üst kısımda delik var ama arkası açık mı bilmiyorum MR da belli olur bence açık mı kapalı mı . Banada akıntı olmasına dikkat et dedi bende takip edeceğim . Peki sizinki kapandı mı ? Herhangi birşey yaptınız mı ?
Aysununannesi EzgiDuru Hım bizim doktorumuz net konuşamadı telaşlanmayın takip ve ileri zamanda kapanmazsa MR dedi . 🥺
EzgiDuru Aysununannesi ben olk kontrol ettirdigimde 3 gunluktu cok derindi delik 2915 dogmustu bebegim ikinci kontrolde 5500 du ve eskisi gibi derin durmuyordu kilo aldikca duzelir umarim bir skinti olmaz
Ayb Öncelikle Geçmiş olsun çpğu sakral gamze zararsızdır. 6 aylıkken mt ve ultrasonla değerlendirilmeli kapalı mı açık mı olduğu saptanmalıdır. 6. Ayda bunları yaptırmayı atlamayın lütfen. Tüylenme veya renk değişimi olsbilşr normaldir. Akıntı vs olursa doktorunuza görünün.