Mertalp91
Bebegin doymadigindan değil daha bebegin yeni sürekli emmek ister anne gogusunde kendini güvende hisseder bebeğini güzelce emzir gazını çıkar gazını çıkarırken kusabilir midesindeki fazlalığı atar normal yani kusması kaşık kadar midesi var annesi sen iki saate bir emzir gazını al o ona yeter sütun de iyi geliyorsa mama vermene gerek yok bence