Ayse9090 birde ben size ne zaman sigarayı bıraktınız demedim ki hemen öğrendiğim an bıraktım, o saniye aklımdan çıktı gibi şeyler yazmak beni üzmekten başka bişeye yaramaz ki. Ben içimi ferahlatmak için yazdım buraya. Öğrendiğim an veyahut ondan 5 dk sonra bırakamadım evet ama bende bıraktım yani. Herkes başka yaşıyor hayatını. Sanki nispet yapar gibi yazmışsınız. Üzdü..