anestod yok asla içmek istemiyorum. Zaten bana örnek olsunlar diye açmadım bu postu, zaten fazlasıyla rahatsız olan vicdanım sıkıntı yaşamayanları görürse biraz rahatlar diye açtım. Bırakın bebeği banada zararı var. Emin olun hiçbir sigara içen aslımda içmek istemiyor. Kimsede bunu savunmaz. Umarım güzel günler bekliyordur beni. Dua ediniz :)