Hko kadında fikrini söylemiş işinize geleni savunup işinize gelmeyene laf söylemişsnz bunu yazdıysanz herkesin yorumuna saygı duymanız lazm sigara içen biriydim hamile olduğumu öğrendiğim an Bırktm çok canım çekti ama bebeğim için sabrettim suan kokusuna tahammülüm yok irade meselesi doktorun hiçbiri bana 3-5 iç demedi ben zorlasaydım bırakamyrm diye bari az iç derdi irade meselesi bir arkdsm paket paket içti çocukta hiçbşy yok başka biri çok içmedi çocuğu boranşiti doğdu brkmanızı öneririm çok çok zorlanırsınız evet ama bebeğini düşün içmeyince de bebeğin illa sağlıklı olmuyor