Mercimek2 Arkadaşlar bebeğim 4 ay 10 günlük erkek sünnet yaptrcz sol kaşıının orda dermoit kist var 2 tane zararsz yap bezesi var alınması gerekiyr çocuk dr muz uştrasnla baktrrtı göz dr na yönlendrdi göz dr şimdi acil değil narkoz verilmesin 2 yaşına kadr alınması lazım dedi. Sünnet için gittiğimz de muz da çocuk cerrahisi ve üroloji uzmanı oda sünnet yaptırcksnz kaşındaki kistide alalım kisti genel anestezi ile alıcakmş o süreçte sünnetide yaparz dedi. Kist önemli büyüyeblr ve kemiğe yapışablr diyor. Bu gittiğimz dr ların hepsi profesör. Bizim düşüncemz beneğimz daha çok küçük narkoz alması zararlı olur mu diye düşünüyrz bir yandan da hatırlamayack hepsini diyoruz kararsız kaldık 🥴🥺
Aras318 Mercimek2 sakin narkoz almasin cnm o aydaki bebekler narkozu kaldiramaz komsumun kizi 7 aylikti narkoz etksiinden hayatini kaybetdi sakin ama sakin narkoz vermesinler🙏
araskuzumm0918 Mercimek2 narkoz almasından korkma tatlım zaten sedasyon halinde oluyor ,benim bebeğim de sintigrafi için narkoz aldı 6aylık şükür sorun olmadı,mecburiyetler bazen birşeylerin önüne geçiyor ,korkma olması gerekiyorsa olsun
NhL Mercimek2 benim oglumda sık sık idrar tolu enfeksyonu oldugu için 6 aylıkken sünnet ettirmek durumunda kaldım narkoz veya sünnetten kaynaklı herhangi bir sorun yasamadk suan 6 yasında iyiki yaptırmısım diyorum ✋