Merhaba anneler 🥳 kızım 8 aylık göğüs pompası almayı düşünüyorum yorumları okudum bu markayla ilgili olumlu yorumlar vardı fakat ilk aylar için yazmış olabileceklerini düşündüm 8-9 ayında sütün azaldığı dönemde kullanıp memnun kalan var mı ? İyi sağıyor mu ?