leyya_mnks Bizimde 4.yilimiz oldu ,ben evde kendi imkanlarımla pasta yaptım 🤭 böyle hem basit malzemelerle kendi el emegim oldu eşim çok beğendi 🥰 sizde yapabilirsinz ramazan ayında başka birşey aklıma gelmedi birde esiniz sade şeyleri seviyorsa bence deneyebilirsinz biz birde fotograf filan çektik küçük çaplı bir buçuk yaşında oğlum var onunla filan öyle mum yakmadan tatlis bir kutlama oldu yani 😍