Ben normalde her ayın 25/29 oluyordum. 21 inde bir takım olaylar oldu. Tam aksi gibi o ay iğneyi kaçırdım. Ertesi günü n hapı kullandım 15. Saatte. O ay olmadım. Bu güne kadar 3 tane test yaptım adet söktürücü kullanıyorum yine olmadım. Ben nasıl adet olucam bacılar 😂 testlerin hepsi negatif. Totalde iki aydır adet olmuyorum resmen