Arkadaşlar doğumdan sonra bebekle ilgilendim ailemin yanına geldim vs derken çok dikkat edemedim ilaçlarımı kullanmadım pansuman yapamadım 2-3 gün galiba enfeksiyon kaptım . Böyle ağır bir ilaç gibi kötü kokuyor akıntı hani adet kanama kokusu vardı normalde onun yerine kböyke oldu koku kusura bakmayın çok açık yazdım ama korkuyorum :( fokur verirmisinz