Canım hiç canını sıkma benim bebeğiminde 14 ayına kadar hiç dişi yoktu doktorumuzu okdar bunalttım ki neden cıkmıyo diye artık beni cocuk diş doktoru ve çene cerrahına yönlendirecek ti 1 hafta içerisin de 4 dişi birden patladı acillik olduk ishal ateş cocuğum
mahvoldu. Şuan hala 4 dişi var ama üst 2 köpekler aşırı belli yakındır gelmesi korkuyroum yine cok etkilenecek diye, 3 ayından bu yana kehribar kolye kullanıyorum rahatlattığına inanıyorum