Yaseminkoltuk24 haftaya 21 aylık olacak oğlum. 1 ayi geckin kullanıyoruz. Siz ne güzel desteksiz uyutuyormussunuz ve bu sorun 1 haftadır varmis. Bekleyin bence kendiliğinden bir süre sonra geçecektir. Azilari çıkıyor olabilir, atak haftasında olabilir. Biz sizin kadar şanslı olsak ben asla kullanmazdim. Tamam bitkisel zarari yok ama verirken vicdan azabi duyuyorum nedense. Çünkü oğlum tam 17 aydır geceleri hic uyumuyor. Cok sık ve aglayarak uyanıyor. Arti destekli uyuyor. Biz artik esimle cok yiprandik. O yüzden kullanıyoruz. Bu arada uykuya gecisine katki sağlıyor. Gece uyanmasına asla etki etmiyor. Yine cok sık uyanıyor