Bebegim 1ay 7gunlukken gaz sancisindan doktora gittik ve kontroller yapilirken sol bobrek kanalinda 5mmlik buyume oldugu soylendi 6aylik kontrolde tekrar bakildi 7mm olmus suan 8aylik olduk 10mm olmus buyume boyle olup sonradan gecen varmi acaba bebegimm 33haftalik dunyaya geldi birde 😓