deletedmom293 8 günlüğüz. Geçenlerde aliam 9’dan gece 1’e kadar emmek istedi. Uyudu 5 dakikada bir uyandı. Artık göğsümde süt kalmadı, mama verdim. Bende hiç istemiyordum ama çocuk çatladı ağlamaktan, uyanık kalmaktan. Mamayı yiyince sustu, sakinleşti, nerdeyse sabaha kadar uyudu. Şimdi hala emiyor. Çaresiz kaldıkça mama verme taraftarıyım. Daha 2 kere verdim. Yazık çok üzülüyorum o kadar ağlayınca, kendinden geçince. Öyle olacağına karnı doysun istiyorum