Aycahanim Bebegim 6 bucuk aylık 2800.dogdu ve 1 hafta icinde 2400 e dustu suan tam 6 bucuk.ayligiz 7850 gram.sizce kilosu az mi dogum yaptigim hastanedeki doktor kilosu guzel diyor saglik ocagindaki doktor ve ebe az diyor 8 bucuk kilo olmasi lazimmis
RabiaMevaninAnnesi Aycahanim Canim gayet iyi benim bebegim 7 aylik muayenesinde 7700du doktor kilosu ayina gore iyi dedi.Benim bebegimde 2800dü hatta 4 ve 5. Ayda kilo alımı neredeyse durmustu cok sukur toparladı.
Zuhal1414 Aycahanim doktor ne diyorsa o bana göre ben sağlık ocağındakilerin dediklerini değil doktorunkileri uyguluyorum her zaman bana göre de iyi geldi