hanasil Cnm bebekler çok karmaşık. Benimki 7 aylık. Ben sallamam dedim, salladım vesaire.. şuan nasıl uyuduğu belli değil, benim kararsizligimdan dolayı. Bazen emerek bazen kanguruda bazen pispisla. Ama şimdiki aklım olsa. Uyutmazdim destekle. İlk 3 ay lokum onu rahatlatın diye üzerimde yatiriyordum omzunda vesaire kıyamıyordum. Gerçekten dünya onlar için çok korkunç. Sen de kıyma. Kıyma ama bence sevgini kokunu ver. Ama uyanık olduğunda. Uykusu olduğunda onu sesinle, ya da pis pisla sakinlestir, yatağına koy. Orada uyusun. Ha ilk iki ay benim oğlan aşırı aşırı aşırı gazliydi. Ve uyumuyordu. Salliyorduk kucağımda gezdiriyordum ve çok zorla uyuyordu. Şimdi düşünüyorum ki, bebeğin bir sıkıntısı olduğu için uyumuyordu, sen sallayınca değil o sıkıntısı geçince uyudu. Yani hem sen yoruldun. Hem bebek sallamaya vesaire alıştı. Keşke yapmasaymisim. Keşke uyumasa da desteğe alistirmasaymisim. İlk 4 ay istediğiniz destekle uyutabilirsiniz diyorlar ama öyle değil bence, bebek bağımlısı olmasa da bir zaman sonra sen onu o destekle uyutmaya alışıyorsun. 4. Ayda. Hadi bitti destekler, kendin iyi bakalım olmuyor. Ya da ben yapamadım. Allah kolaylık versin. Buyuyorlar, iki gözümüzün çiçekleri bir şekilde😋