Hazel12 Nesrincelik kaç aylık canım, biz 6 aylığız 2 diş çıkardık o zaman Bile bu kadar sık uyanmıyordu ya
nur-nr_123 Derenbahar sürekli emmek istemesi gazdan dolayıdır cnm emme saatleriniz düzenli olsun yoksa sürekli emmesi hem daha fazla gaz hemde emerek uyuma alışkanlığı kazandırır
ikiKudurukAnnesi Derenbahar normal canım benimki saat akşam 9 dan 12 e kadar hep memede duruyordu büyüdükçe geçiyor
Babybloom Nesrincelik noooo😭 hiç böyle yapmazdı, akşam 8de yatırdım 9buçuk ta uyandı, 2 saat uyutmaya çalıştım yok. Kalktık oyun oynuyoruz. 7 aylık✌️