Kızlar bebeğim on aylık şimdiye kadar hiç gaz olduğunu görmedim onda yani ilk doğduğunda vardı da çok az 3 4 gündür böyle ıkınarak ağlıyor az bir şey gaz çıkarıyor bilemiyorum yani çok huzursuz diş çıkarıyor diyorum kabız da değil onuncu aydan sonra gaz sıkıntısı da mı çıktı şimdiDeğişik verdiğim bir şey de yok aynı şeyleri yiyor