3 ay 6 günlük bebeğim var. 3 gündür sürekli bağıra bağıra ağlıyor gözleri şişti sesi kısıldı boğulur dereceye geliyor ne emmek istiyor ne mama ne uyku 2 3 saat sürüyor bu. Gazı yok şükür hasta değil yinede ağrı kesici vereyim sakinleşir diyorum yok. Susuyor 5 dk sonra yine yorulduğunda uyuyor uykusunda ise sıçrıyor korkuyor bu sefer. Şaştım kaldım yardım edin. Okuyorum nazar mı diye nuskası var masaj yapıyorum yok durup dururken bi anda nefessiz kalacak derecede ağlıyor yardım edin atak döneminde mi neyi var anlamıyorum iyice bunaldm yoruldm 😔😔😪