3 güne geçer arkadaşların dediği gibi soğuk kompres yapın. Bende 20lik diş operasyonu geçirdiğim için biliyorum. Ağrı geçince diyeceksiniz ki bu zamana kadar keşke beklemeseydim. O bana cesaret oldu şimdi dişim ağrıdığı zaman koşarım doktora. Çekilecek dediği zaman hiç tereddüt etmem korkmam 🤣🤣🤣 hatta bende 4 tane 20lik vardı 1 tnesi gömülüydü diğerleri normal çıktı ama hepsinden kurtuldum 🤣🤣🤣