Merhaba canım anneler
Bugun 2.ay doktor kontrolüne gitmiştik.
Denemediğim şey kalmadığı halde sütümde gram artış olmadığını doktora anlattım.
Benden EKG çekilmemi istedi, sonuçları normal çıkınca da motilium ilaca başlamamı önerdi.
Normalde bulantı önleyici olarak kullanılan bir ilaç mış, ama süt arttırmak için de kullanılıyormuş.
Bu ilacı kullanıp etkisini gören, göremeyenler var mıdır aramızda acaba 🤗