Bana yardım edin lütfen her yönden bebegimle ilgiliyim ama ek gıda konusunda kendimi yetersiz hissediyorum ne yapcam bilmiyorum tadimlari bitirdim elma,armut,muz,pekmez,yoğurt, kabak,havuç, yumurta,patetes bunları veriyordum sürekli bunlardan sıkıldı yemiyor artık son 1 aydır sadece mama içiyor ne yapcam şaştım kendimi çok kötü hissediyorum bana tarif verin lutfen siz neler yapıyorsunuz