Ruzgarsmummy benim bebeğim de sürekli kusuyordi kucağıma almaya çekiyordum emzirip yan yatırıyorum kuscak diye herkes fazlasını çıkarıyor derdi sağlık ocağındaki doktor bile
2 hafta sonra başka sorun için özeldeki çocuk doktoruna gittim ve röntgen cekinmemiz gerekti cigerlerinden doktor birden çok mu kusuyor dedi evet ama ben bunun için gelmedim ki verem aşı yeri için gelmiştim nerden bildiniz çok kustugunu dedim röntgen de bağırsakları gözüküyor ve tam çalışmıyor bu yüzden besinin yarısı geri mideye ve mideden de ağız yolu ile dışarı atılıyor dedi fazla emme ile alakası yok bu kadar çok kusmanın dedi özel bir damla kullandık sadece 1 şişe ile tamamen iyileştik biran önce doktora danışın