Fulyaalinmina Yengecanne_ 5 gün sonra asimiz zaten hiç durmayan huysuz bir çocuk 24 saat bıraksan ağlar. Daha mı huysuz olacak Allah’tan sabır diliyorum
Yengecanne_ Fulyaalinmina her çocuk aynı olmaz ama ya üzülmeyin.Benim oğlum hemşirenin elini itti çok acıttı aşı artık anlıyor da beni suçluyor olabilir
Dilos01 Yengecanne_ yaa ne güzel çok sevindim adına bende bi düşünüyorum hamileliği ama supriz bi şekilde olursa mutlu olurum tabi 😃😃ikiz gibi büyürler cnm
Yengecanne_ Dilos01 çok büyük süpriz oldu ya ama gerçekten üç yıl sonra bu enerjim kalmaz iksiini aradan çıkarmak daha kolay olucak inşallah.Allah veriyor sabrını da verir inşallah
Dilos01 Yengecanne_ insallah cnm iyi olur yA rabbim ne güzel 2. Kez anne etmiş seni darısı da bana olsun 😃😃bi cesaret geldi bana ama eşim daha su anlık aman aman diyor
Fulyaalinmina Yengecanne_ zaten sürekli ağlıyor o gün kıyamet kopar kesin ama unutur mu bilmem emziği bile bazen yanağın altında kalıyor canını acıtmiyor eminim ona bile ağlıyor sürekli ağlıyor offf aşı günleri hiç geksin istemiyorim
Dilos01 Prensesannesiiiiiiiiiiiii 13 ekim canım 🥰senin ki 14 ekim mi 1 gün varmış aramızda 6 ay 8 günlük olmuş cnm 12 yi geçti yA 😃😃onu karıştırdım
Prensesannesiiiiiiiiiiiii Dilos01 He evet 14 ekim 😊 benimkide kız nerdeyse aynı gün doğum yapcakmışız 🙂
Dilos01 Prensesannesiiiiiiiiiiiii aynen hiç deme 😃😃sevindim doğum günlerimizin çok yakın olmasına ismi nedir bebisin🥰
Dilos01 Yengecanne_ erken kız daha 😃😃azcik çocuğum bi büyüsün ama tabi süpriz olursa da sorun olmaz 🥰
Caqlahmtefe01 Benim oğlum daha 4 aylık geçen hafta yaptırdım aşısını tavsiyem gitmeden önce 1 çay kaşığı calpol verirseniz sıkıntı olmuyor bende olmadı ne ateş ne huzursuzluk ne morarma
Dilos01 Yengecanne_ güzel olur cnm ya ikiz gibi büyürler zor olur Ama alışırsın 🥰allahim yardım eder insLlah