Yok emzirirken gazı çok oluyodu karnı hep şişti sürekli huzursuzluk vardı gece 3 e bazen 4 e kadar ağlardı mamaya başladık bazı nedenlerden ötürü emmeyi erken bırakmak zorunda kaldım maalesef. Doktor Bebalac gold verdı kullandık ama kabız oldu evolvıa yok deneyim dedim aldım 2. Gün bır baktık iki bileğınde tanecikler çıkmış doktora gittik geıta testı yapıldı direk çıktı . Kan da çıkmadı yavrum ya o kadar huzursuz oldu 3 ay boyunca neysekı şimdi iyiyiz