Kızlar ben çok ağır panik atak hastasıyım. Sezeryan doğum oldum bugün 5. Günüm herşey çok şükür gayet iyi ancak bir sıkıntı var ben ilaç kullanamıyorum korkum var. Doktor parol ve antibiyotik verdi parolu kullanıyorum ama antibiyotik bir türlü olmuyor ne yaparsam yapayım ya 😣