[silindi] Kızlar aç ama bı ıkı kere cekıyo sonra baslıyo aglamaya bu gaz gecıcımı ya yeter artık bugun sabahtan berı aglıyo 😩
Cansu-ata [silindi] ben ne mama verdiysem kustu icmedi napcagmi sasrdim surekli agliyor ya komsum princ unu verelim dedi suyla yaptik cok sukr kusmadi karnida doydu
Yasemintolga [silindi] ağladığında bişey vermeye zorlama canim kaldır ağlasana gazını çıkarmaya çalış yoksa sinirle emince daha gaz aliyorlar
Melo1906 [silindi] hangi mamayı veriyorsun ben Gazi ve kabızlık icin aptamil conformil kullanıyorum çok rahat ettik Allah’a şükür
OGUZ [silindi] Benim oğlumda mama kullanıyor. Aptamil bize çok gaz yaptı doktorumuz Hipp mamasını önerdi hem organik hiçte gaz yapmadı. Her bebekte aynı etkiyi gösterir mi bilmiyorum.
Dibidiii Cansu-ata bir postta 2 aylık demişsiniz bebeğinizi pirinç unu 6. Ay öncesi verilmez diye biliyorum ??
MelikeNarin Benim kızım 7,5 aylık biz de hipp kullanıyoruz en başından beri sıfır gaz lütfen bir deneyin derim. Bir de beslenmiyorsa lütfen kaşıkla yedirmeyi deneyin sıvı kaybı olur allah korusun♥️
[silindi] MelikeNarin valla cnm doktoru aradık evovıla dedı gıttık aldık bakalım indallah iyi gelır grlmezse hıpp alcam bakalım
Tgcyrr01 MelikeNarin bende en basından beri kullanıyorum çok Araştırdım biraz gaz yaptı gelişimi çok iyi çok şükür aptamili hiç sevmedi hipp e devam 👍
Dibidiii [silindi] evin içinde sürekli pozisyon değiştirip mama veriniz Gerek bebek arabasına , pusette , koltukta , kucakta bir şekilde alıyor
Cansu-ata Dibidiii bebegin doymuyor mamayi her aldigind kusup agliyorsa napmam gerek ac birakamam her mmayi denedim alir almaz kusup agladi son care o kaldi onuda kusmadigni gorunce geceleri 80 cc vermeye basldim gunduzleri kussada mama veryom ne kadar aglasada sbhlari dayanmaya calisiyorm
Twinmomtobe [silindi] burnunun açık olduğundan emin olmalısınız yoksa istese de ememez devamlı ağlar bebeğiniz.Serum fizyolojik ile burnunu yıkamanızı öneririm biz burnu tıkalı değil sanıyorduk bir sıktık olduğu gibi aktı burnundan çok şaşırdık deneyin isterseniz inşallah düzelir en kısa zamanda
[silindi] Twinmomtobe serum aldık ama bı kere kullanımlık bana cok geldı bı tanesı 3 damla damlattım hepsınımı damlatmam gerekıyo acaba
Twinmomtobe [silindi] biz kola takılan serumlar var ya onlardan aldık serum fizyolojik yazıyor üzerinde hem daha ucuza geliyor hem de burnunu rahatça yıkayabiliyoruz onunla youtube ta videoları var ama biz en çok büyük şırıngayla rahat ettik büyük şırıngayla 10ml çekiyoruz 5ml sağa 5ml sola sıkıyoruz büyük şırınga tazyikle gönderiyor diğer delikten çıkıyor zaten ama burun delikleri aşağıya bakacak şekilde tutuyoruz hani uçak yapıp uçururuz ya bebekleri o şekilde yüzü aşağıya bakacak yani sonra da elimizi kubbe yapıp aşağıdan yukarıya doğru vuruyoruz sırtına ne var ne yoksa çıkıyor