Çok deneyimli gördüm sizi konu sahibi:)) , ben de peşinize takılıyorum. Vermem gereken 6 kilo var. Düzenli diyet yaptığım zaman veriyorum aslında. Ama ben bu işlerde “ya hep ya hiç” diye bakan tayfadanım tanıyorum kendimi. Öyle olunca da tabi ipin ucunu bir kere bile kaçırmamam lazım. Yoksa cozutuyorum. Keşke bu kafayı değiştirebilsem diyorum bazen, extra yediğin her lokmada bu kavgada yeniliyorsun anla artık bunu diyorum. Neyse yarın yeni bir gün, Hadi başaralım.