Benimde bebeğim dört aylık bende aynı sorunları yaşadım denemediğim şey kalmadı sütüm azdı hatta bir göğsümü hiç emmedi uyku harici doktor tavsiyesi üzerine günde iki defayı geçmicek şekilde mama başladık bizde. Tavsiyem en başta stres yapma :(
dereotu hurma bol su rezene ve galactago damla. Özellikle bu damla bebeğimin istemediği göğsümde azalan sütümü fışkırttı resmen :)
birde besleme aralığı dört aya kadar 3 saat dört aydan sonra 4 saate çıkmalıymış sık beslediğin için sütün az geliyormuş gibi de olabilir hem sık beslenen bebekler daha çok kusar midesi 3 saatte boşalmaya başlıyormuş bebek mideyi boşaltmadan sık besleyerek zorladığın İçin fazlasını atıyor o yüzden kusuyor yani çoookkk sıkıntı çeken bir anne olarak tecrübelerim ve nacizene tavsiyelerim :)